Защо бизнесът трябва да има Google My Business профил?
Добавянето на вашия бизнес към Google My Business никога не е излишно. Може би ще си помислите, че това е поредната платформа, която ще взема от времето ви. Затова в тази статия ще разгледаме ползите от Google My Business.
Какво представлява обявата на Google My Business?
Ако някога сте търсили конкуренцията си в Google и сте видели, че тяхната обява изглежда напълно професионално - с телефонен номер, адрес, работно време и - може би сте се чудили как да постигнете същото с вашия бизнес. Отговорът е прост - Google My Business.
Започвате, като кликнете върху Google.com/Business. Там ще може да създадете акаунт за бизнеса си, който ви помага да контролирате точната информация, която хората виждат, когато използват търсачката на Google относно вашия бизнес. Въпреки че невинаги може да контролирате какво се случва в резултатите от търсенето или в спонсорираното търсене, списъкът на Google My Business ще ви помогне да изведете точен списък с данните по вашия контакт, заедно с телефонния номер.
По какъв начин позиционирането в Google My Business ви помага?
Ставате по-лесно откриваеми. Ето в кои области:
-
Вашият телефонен номер. Да приемем факта, че сте преминали през проблема да си осигурите телефонен номер чрез Glasshopper Connect. Имате професионален номер и лесен начин за контролиране на входящите повиквания, но все още ви липсва една стъпка - искате хората да виждат този номер. Искате потенциалните клиенти да наберат този номер. Отварянето на профил в Google My Business означава, че може да водите точни записи на текущия ви номер.
-
Вашата информация за контакт. Google ще показва не само телефонния ви номер. Може да свържете точно карта с адреса на вашия офис и да включите друга информация, като работното време, насърчавайки хората, които ви търсят да се обадят и да видят какво предлагате.
-
Взаимодействието с клиенти. Вярвате или не, поддържането на обява с Google My Business може да ви помогне да ангажирате клиенти. Можете не само да четете отзивите от клиенти, но и да отговаряте на някои от тях. Това ще ви помогне да изградите доверие с клиентите, които следят отзивите.
-
Снимков материал. Добавянето на снимка към вашата бизнес обява, не само насърчава доверието, но и може да доведе до повече интеракция, отколкото бихте си помислили. Според статистиките на Google “фирмите, които добавят снимки към своите бизнес обяви получават с 42% повече заявки. Те също получават 35% повече кликове на уеб страниците. Google не може да измери колко обаждания ще получат фирмите, но вземайки предвид тези статистически данни, може само да предположим повишаване и при телефонните обаждания, а след това и на продажбите при стоките или услугите.
-
Създаване на кратко име/ URL за вашия бизнес. Ако искате да направите нещата още по-опростени, имайте предвид, че Google скоро направи възможно и създаването на кратко име/ URL за вашия бизнес. Това може да повиши доверието на клиентите и да намали резистенцията, когато става дума за кликове към вашата страница.
Получавате верификация в очите на Вашите клиенти
Съберете всичко и ще имате по-добра обява в Google, ще насърчите клиентите да се доверяват и дори ще стимулирате повече ангажираност от същото количество уеб трафик.
Освен това според проучванията, фирмите, които проверяват информацията си чрез Google My Business, е два пъти по-вероятно да бъдат поставени в графа “реномирани”. Това намалява несигурността относно вашия бизнес и кара клиентите да вдигнат телефона и да наберат новия номер в Google My Business, който сте придобили за себе си.
Google Maps - магическият механизъм на Google My Business
Собствениците на фирми нерядко се чувстват разочаровани, когато опитат да се потърсят в Google Maps и открият, че бизнесът им няма толкова силно присъствие там. Използването на Google My Business ще ви осигури солиден адрес, така че никога няма да се колебаете дали клиентите могат да ви намерят.
Не само резултатите от Google Maps, които се базират на близостта, трябва да ви притесняват. Все повече клиенти търсят бизнес на Google Maps на мобилните си устройства, така че трябва да се замислите за включване на вашия бизнес в Google Maps, като нов метод за оптимизиране на търсенето в мобилните устройства. Наличието на правилната обява в Google гарантира, че потенциалните клиенти набират правилния номер.
Google My Business и терминът местно SEO
Ако управлявате бизнес, който извършва доставки до цялата страна, то тогава е доста вероятно да сте пренебрегнали един критичен аспект от вашето SEO - локалното търсене.
Трафикът за местно бизнес търсене е с висока конверсия. 88 % от клиентите, които извършват местни бизнес търсения, е вероятно да се свържат с вас в следващите 24 часа. Гарантирането, че телефонният ви номер е виден с обявата, ще донесе повече трафик към новия номер, който сте придобили наскоро.
Извлечете повече ползи от вашия телефонен номер
Когато придобиете нов номер или просто актуализирате вашата бизнес информация за контакт, е необходимо да се знае както от потенциалните, така и от новите клиенти. Вместо да оставяте вашите клиенти с остаряла информация, ги дръжте винаги в течение с новостите. Регистрирайте се с обява в Google My Business, за да може да управлявате информацията за контакт, да взаимодействате с клиентите си и да насочвате повече трафик към новата си телефонна система.
Как да настроите своя Google My Business акаунт?
Тук идва и нашата работа. Процесът по създаване на профил протича в няколко стъпки, а ние сме специалисти във всяка една от тях. Последната стъпка е верификацията. Процесът по проверка на бизнеса на Google е ясен и с няколко опции, като проверяването на бизнес акаунта по пощата. В този случай, Google изпраща потвърждение по имейл на вашия адрес. Този имейл включва код за онлайн потвърждение. Избрани фирми също могат да се потвърдят чрез този имейл, въпреки че понякога не е достъпно за вашето влизане.
Затова вместо да оставяте вашите клиенти с остаряла информация, ги дръжте винаги в течение с новостите. Регистрирайте се с обява в Google My Business, за да може да управлявате информацията за контакт, да взаимодействате с клиентите си и да насочвате повече трафик към новата си телефонна система.