Marten Project Company 2019 / DIGITAL
КЛИЕНТЪТ
Marten Project Company
ПРОБЛЕМЪТ
MPC се нуждаеше от основно освежаване на дигиталното си присъствие, и заедно с това да гарантираме лидерската им позиция на пазара, да достигнем и придобием нови клиенти, да комуникираме активно със съществуващите и да увеличим общите конверсии под формата на генерирани контакти и потенциални клиенти.
РЕШЕНИЕТО
Нашият екип създаде персонализирана дигитална маркетингова стратегия, управлявана от данни, която позволи насочени подобрения в дигиталното присъствие на бранда и правилно изпълнение на междуканална комуникация, базирана на прословутата методология на Flywheel, в крайна сметка насочена към превръщането на потенциалните клиенти в посланици на марката чрез доказани стратегии за ремаркетинг с дългосрочна ефективност.
УСЛУГИ
- Уебсайт оптимизация и SEO
- Корпоративна фотография
- Маркетинг съдържание и PR
- Mаркетинг в социалните мрежи и онлайн реклама
- Имейл маркетинг
- Видео
Оптимизация на уебсайт и SEO
Стремейки се към устойчиво и прогресивно подобряващо се цифрово присъствие, ние започнахме с оптимизиране на уебсайта на MPC. Съдържанието, генерирано чрез базиран на данни копирайтинг и професионални визуални артисти (дизайнери и фотографи), осигурява по-добро потребителско изживяване, оптимизация за търсачки (SEO) и потенциално довеждане до цялостно увеличение на реализациите. Методът на Flywheel, който нашият екип прилага в междуканалната комуникация, подпомага за правилно проследяване на трафика, профилиране на аудиторията и сегментиране, което позволява по-персонализирана и ефективна органична и платена цифрова комуникация.